Skip to main content

Data dodania: 29-06-2022

Województwo: Cała Polska

Zatrudnienie od: zaraz

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia

  • pracę w prężnie rozwijającej się organizacji w nowo tworzonym obszarze

  • możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności

  • miłą atmosferę i nowoczesną kulturę pracy

  • ciekawą i inspirującą pracę

  • odpowiedzialne i pełne wyzwań stanowisko

Obowiązki

  • stworzenie struktur do realizacji usługi w zakresie wsparcia technicznego klientów,

  • przygotowywanie kalkulacji usług i opracowywanie dokumentacji niezbędnej do ich wykonania.

  • partycypacja w przygotowywaniu ofert przetargowych poprzez: analizy umów i specyfikacji oraz wizje lokalne

  • monitorowanie trendów i zmian na rynku dostawców materiałów i usług budowlanych, technicznych i instalacyjnych,

  • kontrola i nadzór nad wszystkimi pracami zawartymi w kontrakcie z Klientem, łącznie z pracami wykonywanymi przez podwykonawców,

  • nadzór nad personelem technicznym, motywowanie zespołu, rozwijanie talentów oraz rekrutacja nowych pracowników,

  • rozwijanie relacji i bieżąca współpraca z Klientem,

  • odpowiedzialność za realizację celów finansowych,

  • samodzielne prowadzenie projektów oraz wsparcie realizacji projektów prowadzonych w ramach zespołów projektowych z obszaru odpowiedzialności działu technicznego

Oczekujemy

  • minimum 5 letnie doświadczenie w organizacji zajmującej się obszarem Facility Management oraz min. 3 letnie doświadczenie związane z zarządzaniem podległymi zespołami

  • wykształcenia wyższe techniczne (preferowany profil – elektryczny, sanitarny, HVAC lub automatyka);

  • doświadczenia w nadzorze przy utrzymaniu technicznym budynków, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, instalacji sprzężonego powietrza, HVAC, systemów BMS

  • uprawnienia SEP min. „E” do 1 kV (mile widziane 20kV) grupa II w zakresie „E”;

  • doświadczenie w uruchamianiu nowych kontraktów

  • dobra organizacja czasu pracy,

  • sumienność w wykonywaniu obowiązków,

  • wysoka kultura osobista,

  • biznesowe podejście do wykonywanych zadań;

  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych

  • biegła obsługa komputera (MS Office),

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • prawo jazdy kat. B.

Dyrektor rozwoju usług FM w obszarze obsługi technicznej obiektów

Aplikuj do pracy


    Masz pytania? Napisz do nas na biuro@rekeep.pl