Skip to main content

Data dodania: 17-11-2022

Województwo: śląskie

Zatrudnienie od: zaraz

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
  • możliwości rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności
  • miłą atmosferę i nowoczesną kulturę pracy
  • wsparcie zespołu
  • ciekawą i inspirującą pracę

Obowiązki

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
  • aktywna sprzedaż bezpośrednia usług z obszaru Facility Management
  • badanie potrzeby klienta oraz przygotowywanie ofert i kalkulacji,
  • realizacja planu sprzedaży oraz dbanie o stałe podnoszenie swoich wyników,
  • współpraca m.in. z Działem Operacyjnym, realizującym daną usługę,
  • raportowanie swoich działań w systemie CRM,
  • tworzenie struktur handlowych w podległym regionie i zarządzanie nimi

Oczekujemy

  • minimum 3 lata doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klienta
  • umiejętności pracy z klientami w oparciu o budowanie długotrwałych relacji
  • doświadczenie w tworzeniu struktur handlowych w podległym regionie
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • umiejętność komunikacji z wymagającym klientem
  • zdolności interpersonalne, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • otwartość i inicjatywa
  • zaangażowanie i skuteczność w realizacji wyznaczonych celów,
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność obsługi pakietu Office (Excell, Word)
  • prawa jazdy kat.B
Manager ds. rozwoju rynku i sprzedaży

Aplikuj do pracy

    Masz pytania? Napisz do nas na biuro@rekeep.pl