Skip to main content

II edycja staży wakacyjnych w Naprzód

1 lipca rozpoczęliśmy drugą edycję staży wakacyjnych. W tym roku staże zostały zorganizowane także w innych naszych biurach, oprócz Łodzi, również w Krakowie i Gliwicach. Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych trafili m.in do zespołu BHP, działu Kadr i Płac, działu Zamówień publicznych, Administracji/Sekretariatu i zespołu HR. Stażyści będą z nami, aż przez dwa wakacyjne miesiące- lipiec i sierpień. Jesteśmy pełni radości, że młodzi ludzie wybrali pracę, właśnie w naszej organizacji, mimo że dni wolne od szkoły, kuszą wyjazdami i spotkaniami z przyjaciółmi. Nad prawidłowym przebiegiem stażów, w każdym biurze czuwają opiekunowie, którzy wsłuchują się w potrzeby i oczekiwania młodych pracowników.

Oprócz wiedzy, którą zdobywają nasi stażyści, przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcyjnych szkoleń, które urozmaicą czas spędzony w naszej firmie. Dowiedzą się jak profesjonalnie udzielać pierwszej pomocy, popracują nad umiejętnością panowania nad stresem, przekonają się jak ważne jest w życiu przygotowanie dobrego CV i umiejętność autoprezentacji oraz spotkają się wspólnie na warsztatach aktywizujących.

W trakcie stażu będziemy monitorować poziom satysfakcji naszych stażystów, z wykorzystaniem ankiet online. Pod koniec tygodnia będziemy spotykać się z grupą by dokonać podsumowania, wypełnić dzienniczki praktyk i listę obecności.

Jesteśmy przekonani, że świeże spojrzenie na niektóre procesy i
wyjątkowe nastawienie naszych stażystów, będzie stanowić dla całej
organizacji ważną lekcję współpracy i entuzjazmu.

Zobacz pozostałe wpisy

08-08-2023

Innowacje w usłudze żywienia pacjentów – Pacjent wybiera!

Już wkrótce odbędzie się nasza pierwsza konferencja na temat innowacji w usłudze żywienia pacjentów. Będziemy rozmawiać między innymi o tym: ✅ Czy polski pacjent może mieć posiłki jak w “amerykańskich” filmach? ✅ Jak są żywieni pacjenci w dużych i małych szpitalach na świecie? ✅ Dlaczego jedzenie w szpitalu i możliwość wyboru dań z menu jest […]

Czytaj więcej

08-08-2023

Rozpoczęcie nowego programu rozwojowego w Rekeep!

Mamy zaszczyt poinformować o rozpoczęciu nowego programu rozwojowego w naszej firmie, który ma na celu przygotowanie naszych pracowników do roli Project Managera. Program ten jest realizowany pod okiem jednego z najlepszych w Polsce Trenerów Zarządzania projektami, youtubera, wykładowcy akademickiego i praktyka – Mariusza Kapusty. W programie uczestniczy grupa 15 specjalistów z różnych obszarów, takich jak […]

Czytaj więcej

22-06-2023

Sukces szkolenia z delegowania zadań dla grupy kierowników administracji.

Wczoraj, grupa kierowników administracji miała przyjemność uczestniczyć w jednodniowym szkoleniu, które miało na celu doskonalenie postaw i umiejętności związanych z delegowaniem zadań. Temat ten jest niezwykle istotny dla naszej firmy, którym zajmujemy się od marca, gdy rozpoczęliśmy podobne szkolenia dla kierowników obiektów. Cieszymy się, że w ramach tego programu udało się już przeszkolić 140 menedżerów […]

Czytaj więcej

06-06-2023

Integracja kajakowa to nie tylko sport!

Piątkowy wyjazd integracyjny na kajaki okazał się niezapomnianym doświadczeniem pełnym radości, wyzwań i wzajemnego wsparcia. Uczestnicy spędzili dzień w malowniczym miejscu Ryte Błota, gdzie mieli okazję doświadczyć nowych przygód i oderwać się od codziennych obowiązków. Spływ kajakowy stał się doskonałą okazją do zbliżenia się do siebie nawzajem, dzięki wspólnemu pokonywaniu trudności i wspieraniu się w […]

Czytaj więcej

11-05-2023

Jesteśmy Partnerem Strategicznym w programie Startups Powered by Invest in Lodz.

Ogłaszamy … zostaliśmy Partnerem Strategicznym w największym Programie Akceleracyjnym w Polsce! @Startups Powered by Invest in Lodz (Central Poland) pomaga startupom o wysokim potencjale technologicznym zmaksymalizować szanse na komercyjny sukces. Program Akceleracyjny zapewnia: Ścieżkę wdrożeniową Ścieżkę inwestycyjną Promocję oraz umiędzynarodowienie Dostęp do wiedzy i grantów   Dołącz do Programu Akceleracyjnego na stronie https://startupy.lodz.pl/ Zgłoszenia do […]

Czytaj więcej