Skip to main content

Klub biegacza – Bieg Fabrykanta

KRZYSZTOF, RAFAŁ, RAFAŁ, KLAUDIUSZ I MARCIN – CHAPEAU PAS
W sobotę 25.08.2018, nasi najlepsi reprezentanci, ukończyli 10 kilometrowy BIEG Fabrykanta z imponującymi wynikami.

Do biegu głównego zgłosiło się blisko 1500 uczestników. Jak co roku trasa biegu wytyczona została na terenie Księżego Młyna, czyli najbardziej „fabrykanckiej” części Łodzi. Bieg Fabrykanta po raz kolejny rozgrywany jest w ramach cyklu biegów o Puchar Marszałka Województwa Łódzkiego.

Zobacz pozostałe wpisy

09-10-2024

Nie na murawie Widzewa Łódź ! ⚽ 📢

W miniony piątek, 13 dzieci naszych pracowników miało niezwykłą okazję stanąć ramię w ramię z piłkarzami Widzewa Łódź podczas meczu z Koroną Kielce. Ta wyjątkowa inicjatywa odbyła się w ramach naszej współpracy z klubem jako “Przyjaciel Akademii Widzewa”😉 To niesamowite, jak wiele emocji i radości wywołał ten dzień – uśmiechy, duma i wzruszenie malowały się na […]

24-09-2024

W Rekeep integrujemy się i kolekcjonujemy wspomnienia w najlepszym stylu! 😎

W Rekeep integrujemy się i kolekcjonujemy wspomnienia w najlepszym stylu! 😎 Nasze tegoroczne integracje były prawdziwą eksplozją wrażeń!💥 Zdecydowaliśmy się rozpocząć wakacje nad urokliwym Zalewem Zegrzyńskim, gdzie żagle poszły w ruch! Wzięliśmy udział w drużynowych regatach, podczas których rywalizowaliśmy o miejsce na podium. 🥇Słońce i niesamowita atmosfera towarzyszyły nam przez cały dzień 😃 Na zakończenie wakacji przenieśliśmy się na […]

18-09-2024

Rekeep Polska w Poland Business Run 2024

Z dumą informujemy, że nasza firma już po raz dziewiąty wzięła udział w Poland Business Run 2024! 🏃‍♀️🏃‍♂️ Wystawiliśmy 10 drużyn, w tym 2 biegły stacjonarnie w Krakowie. To wyjątkowe wydarzenie nie tylko promuje aktywność fizyczną, ale przede wszystkim wspiera potrzebujących – i cieszymy się, że mogliśmy być jego częścią kolejny rok z rzędu! Promujemy aktywny styl […]

27-09-2023

Wspieramy Aktywność Fizyczną i Wzmacniamy Relacje! 📢📢📢

Czy jest coś lepszego niż połączenie aktywności fizycznej z budowaniem silniejszych relacji w firmie? U nas udało się to doskonale podczas naszych ostatnich wydarzeń firmowych: wyprawy na Babią Górę oraz dwóch spływów kajakowych. Oto, jakie niesamowite doświadczenia przeżyliśmy i dlaczego są one tak dla NAS istotne! Aktywność Fizyczna na Najwyższym Poziomie 💪 Wydawać by się mogło, […]

20-10-2022

Zamkowych klimatów część druga.

7 października w Zamku Topacz pod Wrocławiem odbyła się wyczekiwana integracja pracowników Rekeep Polska. Ubiegłe 2 lata to trudny okres dla wszystkich z powodu pandemii, jednak nie przeszkodziło to by w tym czasie dołączyło do naszej organizacji wiele nowych osób z całej Polski. By się spotkać na żywo, czekaliśmy wszyscy. Wydarzenie rozpoczęło się od wyłonienia […]